Overzicht gemeenten

Pinkstergemeente De Brug

Statutaire naam: Pinkstergemeente De Brug Hoorn
Verklaring groepsbeschikking VPE Wij behoren tot de groepsbeschikking van de VPE.
RSIN/fiscaalnummer 815030368
KVK-nummer 76648346
ANBI vanaf: 01-01-2008
Ontstaansdatum: 09-12-1967
Lid VPE vanaf: 19-05-2005
Registratienummer VPE 101147

Contactgegevens

Adres Pinkstergemeente De Brug
Marketentster 3
1625 WB HOORN
E-mailadres contact@pgdebrug.nl
Website http://pgdebrug.nl
Doelstelling gemeente Als lid van de VPE verwijzen wij ook naar de doelstelling zoals weer gegeven in het beleidsplan op de site: https://www.vpe.nl/nl/anbi-portaal/vpe-anbi-beleidsplan
Hoofdlijnen actueel beleidsplan
Bestuurssamenstelling beloningsbeleid
Actueel verslag uitgeoefende activiteiten
Toelichting staat van baten en lasten

Baten en lastenoverzicht

Baten Begroting 2024 Werkelijk 2023 Begroting 2023 Werkelijk 2022 Werkelijk 2021
1. Opbrengsten uit bezittingen 16000 15908.00 15000.00 13607.36 2920.80
2. Bijdragen gemeenteleden 239000 83350.00 155000.00 87103.67 84018.88
3. Subsidies en overige bijdragen van derden 0 0.00 0.00 0.00 0.00
Totaal baten 255000 99258.00 170000.00 100711.03 86939.68
Lasten
4. Bestedingen Pastoraat (voorgangers en pastoraal werkers) 7000 6347.00 6000.00 5048.00 4703.38
5. Bestedingen Kerkdiensten, catechese en gemeentewerk 21000 11249.00 26000.00 14554.74 8432.91
6. Bijdragen aan andere organen binnen de kerk 1500 1392.00 1500.00 1475.85 1477.22
7. Lasten kerkelijke gebouwen 196000 23313.00 104000.00 16799.69 20852.21
8. Overige salarissen / onkostenvergoedingen 28000 25489.00 30000.00 22165.50 16972.55
9. Lasten beheer en administratie 1500 827.00 1000.00 377.28 365.21
10. Lasten overige eigendommen en inventarissen 0 1499.00 1500.00 1430.50 5022.90
Totaal lasten 255000 70116.00 170000.00 61851.56 57826.38
Resultaat (baten - lasten) 0 29142.00 0.00 38859.47 29113.30

Toelichting

ad 1 Verhuur eigen pand / onderverhuur / rente en beleggingsopbrengsten / verkopen boeken, etc.
ad 2 Giften / tienden / legaten / verkopen van schenkingen, etc. 
ad 3 Alles wat van derden binnenkomt 
ad 4 Salarissen en onkostenvergoedingen 
ad 5 Kosten rondom de eredienst, diaconie, zondagschool en jongerengroepen 
ad 6 Bijdrage aan VPE / kerkelijke opleidingen etc.
ad 7 Huur / rente / afschrijving / onderhoud / onderhoud parkeerplaats, e.d.
ad 8 Facilitaire medewerkers / zendelingen / vrijwilligerskosten 

ad 9 Kantoorkosten / bankkosten / advieskosten, etc 
ad 10 Inrichting zaal samenkomst / beamerinstallatie / muziekinstrumenten / crechespullen / keukeninventaris / kantoorinventaris, etc

Sluiten